تکنولوژی روز

اخبار تکنولوژی

تکنولوژی روز

اخبار تکنولوژی

کمپرسور هوای فشرده

کمپرسور پیستونی از متداول ترینی کمپرسورهای باد می باشند که کاربردهای وسیعی در صنایع گوناگون دارد. بعضی از این کاربردها عبارتند از: جک های قوی پنوماتیک، سنگ های بادی، دستگاههای سند بلاست و دستگاههای نساجی و حتی در دستگاههای دندانپزشکی و... کمپرسور باد پیستونی را با عناوین دیگر نیز می شناسند: کمپرسور رفت و برگشتی ، پمپ باد پیستونی - سیلندری ، کمپرسور هوا و

بعضی از ویژگی های کمپرسور پیستونی عبارتند از :
- دارا بودن ساختار و ساز و کار ساده کمپرسور پیستونی
- راه اندازی، نگهداری و تعمیر آسان کمپرسور پیستونی
- انجام عملکرد با نیروی برق تک فاز و سه فاز
- قابلیت سیار بودن در بعضی ظرفیت ها
- کم حجم و عدم آلودگی هوا

ادامه مطلب

چرخ تاشو؛ انقلابی در صنعت وسایل نقلیه

یک طراح آلمانی چرخی ۲۶ اینچی طراحی کرده است که قابلیت تا شدن دارد و می‌تواند در دوچرخه‌ها، صندلی‌های چرخ‌دار، اسکوترها و ... مورد استفاده قرار گیرد. قطر این چرخ در هنگام تا شدن به یک سوم کاهش می‌یابد و ۶۰ درصد فضای کم‌تری اشغال می‌کند.

هر ساله نوآوری‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون معرفی می‌شود که بعضی از آن‌ها پتانسیل ایجاد تغییرات اساسی در صنایع مختلف را دارند. هفته‌ی گذشته یکی از نوآوری‌های بسیار جذاب و جالب توجه با نام ریوالو (Revolve) رونمایی شد که بالقوه توان ایجاد تغییراتی عمده در صنعت وسایل نقلیه‌ی تاشو را داراست. ریوالو یک چرخ ۲۶ اینچی پره‌دار است که قابلیت تا شدن و کاهش قطر تا یک سوم اندازه‌ی اولیه و کاهش ۶۰ درصدی در فضای اشغال شده را دارد. این چرخ نوآورانه به سادگی باز و بسته می‌شود و نسخه‌ی تجاری آن می‌تواند امکان خلق طراحی‌های جدید برای دوچرخه‌های تاشو، صندلی‌های چرخ‌دار تاشو و بسیاری دیگر از وسایل حمل‌ونقل جمع‌وجور را فراهم نماید.

چرخ ۲۶ اینچی ماژولار ریوالو، هفته‌ی گذشته توسط یک طراح آلمانی به نام آندریا مسلین (Andrea Mocellin) معرفی شد و از همان‌روز مشخص بود که این نوآوری می‌تواند به‌عنوان یک تهدید برای صنعت وسایل نقلیه‌ی تاشو محسوب شود. طرح مسلین همان چیزی است که از آغاز پیدایش دوچرخه‌های تاشو، ذهن طراحان را مشغول کرده بود و نهایتا به‌عنوان یکی از اجزای مهم در این دوچرخه‌ها، به‌طور کلی مغفول مانده بود.

تا امروز در دوچرخه‌های تاشو برای دست‌یابی به حجم کم در هنگام تا شدن، از چرخ‌های کوچک‌تر استفاده شده است که اغلب این چرخ‌ها ۱۶ یا ۲۰ اینچی هستند. چرخ ریوالو مسلین ادامه مطلب

اسکرابر صنعتی ، کف شوی ، موکت شور

اسکرابر Duplex که از لحاظ سایز بسیار کوچک است برای تمیز کردن حرفه ای اتاق ها و همچنین نظافت منزل ایده ال است.
مهم نیست که سطح شما زمین یا فرش باشد دستگاه زمین شور با وزن بسیار کم حدود 13 کیلوگرم بهترین بازدهی را برای شما فراهم می کند.
اندازه بسیار کوچک این دستگاه این اجازه را به شما می دهد تا مکان های کوچک و محدود حتی زیر مبلمان را نیز تمیز کنید.
Duplex 280 چه از لحاظ عملکرد و چه از لحاظ کارکرد برای مدت طولانی قابل اعتماد است. این دستگاه به یک مخزن آلومینیومی مجهز شده است که تمام قطعات را در خودش محفوظ کرده و مانع از نفوذ آبو خاک به داخل دستگاه می شود.
ویژگی های منحصربفرد اسکرابر :

ادامه مطلب

آسانسور لوکس

آسانسور لوکس

آسانسور لوکس برای آپارتمان یا ساختمان در مدل های مختلف ساخته شده از قطعات بلین آلمان، پمپ اسکرو شرکت ستیما ایتالیا، موتور غوطه ور در روغن المو ایتالیا و ...

برای ساختمان های یک طبقه تا چهار طبقه (ساخت،نصب و راه اندازی) می شود.

ادامه مطلب

قالب تزریق پلاستیک

یکی از پرکاربردترین روش های مورد استفاده برای تولید قطعات پلاستیکی، با دیواره نازک است. قالب سازی پلاستیک به خصوص با دیواره نازک، در زمان های مختلف مورد استقبال کارفرمایان است. این قالب ها در بسیاری از محصولات از جمله لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی مصرفی، ابزار قدرت، و داشبورد خودرو استفاده می شود.

ادامه مطلب